DIREKTORI TELEFON KHIDMAT NASIHAT DBP

 

Direktori Telefon Khidmat Nasihat DBP dan DBP Sah Bahasa

Khidmat yang disediakan oleh Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) bagi menyelesaikan masalah dan kekeliruan yang berkaitan dengan hal ehwal kebahasaan, kesusasteraan, penerbitan, pengurusan dan khidmat korporat DBP dalam kalangan pengguna.


Sekiranya terdapat sebarang aduan permohonan pengesahan iklan/ teknikal/ bahasa sila ke sini 
atau hubungi talian 03-2147 9100/9200.
Pelawat boleh juga mengajukan pertanyaan/aduan/komen berkaitan bahasa, sastera, penerbitan dan korporat ke Khidmat Nasihat DBP
Pelawat juga boleh membuat carian soalan/aduan/komen di Arkib Soal/Jawab.

 


Kemaskini pada 2022-07-18 13:02:49 daripada Pentadbir Sistem

  •  
  • Print
  • Email this page

Penggunaan laman web rasmi Dewan Bahasa dan Pustaka tertakluk pada Garis Panduan Portal myGovernment dan Laman Web/Portal Agensi-agensi Sektor Awam Paparan terbaik Internet Explorer 9.0 ke atas atau Google Chrome, resolusi 1024 x 768 pixel.