tentang_dbp

ANUGERAH KUALITI

Nov 01, 2016 - I ANUGERAH KUALITI    Q-PEN Bahagian Pentadbiran Am Mini Konvensyen QCC Peringkat Wilayah Tengah Tajuk Projek : Pembaziran Eelektrik di DBP, Ibu Pejabat TAHUN 1999 Anugerah Emas    PEKASA Bahagian Penyelidikan Bahasa Konvensyen QCC Peringkat Wilayah Tengah Tajuk Projek : Kos Upah yang Tinggi bagi Penyediaan Data Korpus Tulisan TAHUN 2001 Anugerah Emas   PERSIJILAN SISTEM PENGURUSAN KUALITI MS-ISO 9002:1994 oleh MAMPU TAHUN 2001   IMEJ Bahagian Reka Bentuk ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/55

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2010

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/48

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2011

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/46

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2012

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut  standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/44

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2013

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/42

PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN 2014

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/40

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2015

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/38

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2016

Nov 01, 2016 - BIL PERKHIDMATAN UTAMA JENIS PERKHIDMATAN YANG DISAMPAIKAN KEPADA PELANGGAN SALURAN PERKHIDMATAN SASARAN JUMLAH DILAKSANA PENCAPAIAN           JAN FEB MAC APR MEI JUN JUL OGOS SEPT OKT NOV DIS             mengikut standad tidak mengikut standad mengikut standad tidak mengikut standard mengikui standad tidak mengikut standard mengikut standad tidak mengikut standard mengikut standard tidak mengikut standard mengikut standard tidak megikut ...
Tags matched : tentang_dbp
└http://rujukan.dbp.gov.my/index.php/pages/view/36

$per_page_count){ echo "
". "
"; } ?> 1) { ?>
Penggunaan laman web rasmi Dewan Bahasa dan Pustaka tertakluk pada Garis Panduan Portal myGovernment dan Laman Web/Portal Agensi-agensi Sektor Awam Paparan terbaik Internet Explorer 9.0 ke atas atau Google Chrome, resolusi 1024 x 768 pixel.